Εισαγωγή στη Θεωρία της Πολλαπλής Νοημοσύνης, Αναστασία Μακρή και Παγώνα Μπουρνέλλη
Εισαγωγή στη Θεωρία της Πολλαπλής Νοημοσύνης: Ανασκόπηση, Κριτική και Προτάσεις για Εφαρμογή Αναστασία Μακρή και Παγώνα Μπουρνέλλη ΤΕΦΑΑ Πανεπιστήμιο Αθηνών Περίληψη Σύμφωνα με τον Gardner (1983), η νοημοσύνη δεν αποτελεί μια συγκεντρωτική δομή αλλά μάλλον μια πολλαπλή έννοια, η οποία δεν περιορίζεται σε ένα απλό αριθμό/ δείκτη αλλά σε μια δέσμη ικανοτήτων. Σκοπός της παρούσας ανασκόπησης ήταν α) η συνοπτική παρουσίαση των προσεγγίσεων της νοημοσύνης, β) η παρουσίαση και κριτική της θεωρίας του Gardner , γ) οι προσπάθειες εφαρμογής της θεωρίας των Πολλαπλών Τύπων Νοημοσύνης και δ) οι προτάσεις για την περαιτέρω αξιολόγηση και εφαρμογή της θεωρίας. Από την ανασκόπηση προκύπτει η ανάγκη εφαρμογής τόσο των υπαρχόντων τεστ αξιολόγησης της πολλαπλής νοημοσύνης, όσο και των προγραμμάτων που την αναπτύσσουν, προκειμένου να υποστηριχθεί η θεωρία σε ερευνητικό επίπεδο και να εξαχθούν εμπράκτως τα απαραίτητα συμπεράσματα, που θα αποδεικνύουν την εγκυρότητα, την αξιοπιστία και ...
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου