ΠΟΛΛΑΠΛΗ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗ ΚΑΙ ΜΑΘΗΣΗ
Βασαρμίδου, Δ. (2013). Πολλαπλή Νοημοσύνη και Μάθηση. Στο περιοδικό: Επιστήμες Αγωγής, Τεύχος 3/2013. Πανεπιστήμιο Κρήτης - Σχολή Επιστημών Αγωγής - Παιδαγωγικό Τμήμα Δ.Ε. ΠΟΛΛΑΠΛΗ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗ ΚΑΙ ΜΑΘΗΣΗ Δέσποινα Βασαρμίδου Διδάκτορας ΠΤΔΕ Πανεπιστήμιο Κρήτης Abstract The subject of this article is the Multiple Intelligence eory (MIT) and its relation to learning. Initially the role of school is presented and how the theory perceives it, its aim and the means of achieving it. en, a brief reference to the relationship between MIT and other theories of learning and the common grounds between them are exposed. Λέξεις κλειδιά Θεωρία Πολλαπλής Νοημοσύνης, «Ουσιαστική» μάθηση, θεωρίες μάθησης. 0. Εισαγωγή Η θεωρία της Πολλαπλής Νοημοσύνης, της οποίας οι βασικές αρχές έχουν σκιαγραφηθεί σε άλλα άρθρα είτε σε αυτό τον τόμο είτε σε άλλους παλιότερους (βλ. Φλουρής, 2006), συνέβαλε σε μια νέα θεώρηση της νοημοσύνης, που απομάκρυνε την αποκλειστική προσοχή από την παραδοσιακή ...
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου